środa, 1 lipca 2015

udowodnij mi ze taka jestes

Ostatnio pewien mężczyzna powiedział mi bym mu udowodniła iż jestem pewną siebie kobietą i taką o której piszę na blogu. 
Zacznijmy może od tego iż pewna siebie kobieta, nie musi nic nikomu udowadniać. Jednakże skoro już zostało wyzwanie mi rzucone - dobrze. 
Jestem pewną siebie kobietą chociażby dlatego iż nie zrobię niczego na co nie mam ochoty. Każda moja rozmowa, każdy uśmiech, każdy gest, każde spojrzenie jest dlatego iż ja tego chcę. Nie będę się uśmiechała czy zmieniała tylko dlatego że komuś to nie pasuje ;)
Jeśli mam ochotę flirtować, będę to robiła ( ustaliłyśmy już w poprzednich felietonach iż flirt to nic złego ) .
Co jeszcze charakteryzuje pewną siebie kobietę?
Kiedy wchodzi do pokoju, nie da się jej nie zauważyć. Wszyscy chętnie z nią rozmawiają, słuchają jej, śmieją się z jej dowcipów. Czy to kobieta nie z tej planety? A może urodziła się pod szczęśliwą gwiazdą? Nie. To po prostu kobieta pewna siebie. Ty też taka możesz być.
Wszystko tak naprawdę zależy od Twojego sposobu myślenia i podejścia do samej siebie. 
Kiedy myślisz, że jesteś seksowna, powabna, atrakcyjna, to stajesz się taka. Ale kiedy, uważasz się za mało atrakcyjną, nieciekawą dla mężczyzn, posiadającą wady, a nie zalety, to i taka się z czasem stajesz dla mężczyzn.
Pozytywne myślenie o samej sobie wpływa nie tylko na twój stan ducha ale także na twoją postawę, sposób poruszania się i ubierania. 
Chodzisz z głową podniesioną do góry. Idziesz pewnym krokiem. Wiesz kiedy mężczyzna spogląda w twoją i nie boisz się  odwzajemnić spojrzenia czy uśmiechu. To takie małe uwodzenie które nadaje naszemu życiu barw i a nam samym seksapilu. 
Pewna siebie kobieta ma swoje hobby i zainteresowania, które rozwija, pielęgnuje i są one dla niej najważniejsze. Nie boi się przyznać do swoich upodobań i gustów. 
Ma po prostu swoje zdanie. Oczywiście dyskusja i polemika wchodzi w grę, ale nigdy nie zwątpi w siebie. 
Tak samo jest z sexem. Kiedy pewna siebie kobieta idzie z kimś do łóżka to właśnie dlatego że ma na to teraz ochotę. I robi to na co ma ochotę. Ja nie mówię, ażeby nie zwracać uwagi na partnera. O nie. Jak najbardziej zwracać. 
Owa kobieta zwróci uwagę na potrzeby partnera i da mu to czego on potrzebuje i zrobi to naprawdę dobrze i z uczuciem...ale tylko dlatego iż ona tego chce. Nie warto się zmuszać do czegoś.
Raz iż tobie to nie sprawi przyjemności a dwa iz partnerowi także. Po co robić coś co będzie na odczep się? Lepiej zrobić coś co się lubi i włożyć w to serce. Wtedy partner na pewno szybko nie przestanie myśleć o tobie. Chyba raczej wręcz przeciwnie. Będzie na tyle podniecony twoją postawą iż sam będzie szukał twojego wzroku i kontaktu z tobą. 
No, chyba że pewna siebie kobieta uzna iż to jednorazowa przygoda ;) 
A takich przygód ma wiele ;) Bo kocha seks, a kocha seks dlatego iż zna swoją wartość i potrzeby a zna je ponieważ jest pewna siebie i będzie dążyła do spełnienia samej siebie. 
Pewna siebie kobieta potrafi przyznać się do błędu i za niego przerosić.
Pewna siebie kobieta nie rezygnuje zbyt łatwo ze swoich założeń. Będzie walczyć o to co chce zdobyć, jednakże wszystko ma swoje granice a ona je zna i nie przekroczy ich. Nie pozwoli zhańbić swojego imienia. 
Pewna siebie kobieta nie jest pozbawiona uczuć jakby się wydawało na pierwszy rzut oka. Ma ich naprawdę bardzo dużo. I potrafi nimi obdarować innych. Jednakże tylko wtedy gdy oni tego chcą. 
Pewna siebie kobieta lubi szczerość. Mimo iż jest mistrzynią w uwodzeniu czy flirtowaniu. Mimo iż potrafi sobie owinąć wokół palca niejedną osobę, jest szczera i lubi gdy jest to odwzajemnione. Lubi wiedzieć na czym stoi. 
Więc drogie Panie, jeśli zostanie wam rzucone kiedykolwiek podobne wyzwanie jak mi, powiedzcie:
- Spójrz na mnie jaka jestem na codzień. Czy nadal muszę Tobie cokolwiek udowadniać? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz